Geplaatst: Ma 02 Jun , 2008 20:12 Onderwerp: waar zijn de gezellige leden??
salaam oe3alekoem,,
waar is iedereen gebleven,,
was altijd gezellig hier, was af en toe ruzie, maar dat kon altijd wel uit gepraat worden..
en nu is het hier zo stil..
waar zijn jullie allemaal gebleven??
ons groepje van de chat, (issi, marokkaansje030, kebdani, zina,asiwane,nowwy,dounya) maar bijvoorbeeld ook kreama, immi-mimi, moslimagirl, mo14, gangsterberber(admin) sparoo, aaroui-boy,blummel..enzovoort iedereen gewoon die mee deed aan de forums..!!!!!!!!!!!!
laat hier iets achter als je er bent..!!
iedereeen ook de mensen die ik niet heb genoemd.
samhemaye waha..
wa3alekoem salaam..
Geregistreerd op: Dec 13, 2006 Berichten: 636 Woonplaats: 0_0 geen idee Status: Offline
Geplaatst: Ma 02 Jun , 2008 20:57 Onderwerp:
*iMiM-MiMi zwaait naar moslimafaatje '' Aqayiiiiiii!''
Tja, wat zal ik zeggen, ik was altijd degene die een discussie moest starten of verzinnen bij debatcorner, niemand die ideeen heeft ofzo?= p
Verder ben ik hier wel te vinden hoor, alleen tja zijn de interessante topics er niet meer, en om zelf nou elke keer wat te moeten verzinnen heb ik ook niet echt zin...snappie? _________________
aa selwa jij bent er toch nog niet zo lang,, maar volgens mij ben jij een hele lieve en gezellige meid wollah..
imim-mimi jaa ik weet het, ik heb ook al talloze topics geopent in de hoop een leuke discusie ofzo te kunnen voeren, maar waloe..
of iedereen is het met elkaar eens, of niemand wil er op in gaan..
daarom wou ik het een keertje op deze manier proberen kijken waar alle leden zijnn gebleven en of ze er uberhaut nog wel zijn..
ik reageerde ook op alle topics hahah als je nu gaat kijken opveral staat mijn naam jhahahaha :$:$
maar goed deze site moet levend blijven..
wa3alekoem salaam _________________ ik ben een moslima, draag mijn alhijab, ben een marokkaan,,en ik ben nog trotser dan een haan..!!
dankjewel sgatje je lijkt mij ook een goede moslim meid ,,
en je kan hele mooie verhalen schrijven machallah !
en je houdt het hier erg gezeliig ,,! _________________ selwa
dankjewel sgatje je lijkt mij ook een goede moslim meid ,,
en je kan hele mooie verhalen schrijven machallah !
en je houdt het hier erg gezeliig ,,!
choukran bezaf ami7fad abi insea allah..
en nogmaals choukran
ik doe me best, want dit is enigste site waar ik op zit de rest zitten veel rare mensen op, en daar hou ik niet van..
insea allah word het weer als eerst hier gewoon gezellig iedereen onder elkaar..
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrr issssssssssssssss iedereeeeeeeeeeeeeen !!!!!!!!!!!!!
ewaa nog chan leven hier ni3 walo..
word deze site armahoum _________________ ik ben een moslima, draag mijn alhijab, ben een marokkaan,,en ik ben nog trotser dan een haan..!!
hahhahahah moslimafaatje zwaait terug naar imimi-mimi en geeft haar zeker 4 dikke kusjes terug..
love you lieverd _________________ ik ben een moslima, draag mijn alhijab, ben een marokkaan,,en ik ben nog trotser dan een haan..!!
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah smatje hahahaahahahahah JIJ BENT ECHT VAN HARTE WELKOM OP DEZE SITE,, hahahah..
A ik zie je vandaag voor het eerst op deze site,, maar het beloofd veel goeds..
jaah mijn oude vrienden hebben me verlaten
wa3alekom salaam.. _________________ ik ben een moslima, draag mijn alhijab, ben een marokkaan,,en ik ben nog trotser dan een haan..!!
tijd voor nieuwe vrienden toch. hahaah ik verveel me hier een beetje alleen zowel prive als op de site.
ben hier helemaal alleen. mannetje is aan t werk. verheeg me erg op mijn kindje die op komst is. daarom mag ik niet meer werken of ook maar iets doen thuis.
oké oké Mahbabik zusterr,,
aah verveel je, je zo? nou ik hoop dat daar wel verandering in komt. En als de kleine er is heb je je handen er vol aan..
macha allah.. Nou insea allah krijg je een gezond kindjee..!!
misschien een onbeleefde vraag maar weet je al een naam of wat het word
I Love baby's
wa3alekom salaam _________________ ik ben een moslima, draag mijn alhijab, ben een marokkaan,,en ik ben nog trotser dan een haan..!!
Tijden zijn in GMT + 1 uur Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5Volgende
Pagina 1 van 5